Godmorgon!

2008-11-06 @ 09:33:44
Å, vilken morgon!
Ingenting gick som det skulle...
Droppen va när jag skulle skriva ett inlägg och inte kom ut på nätet!
Sånt gör mig så satans irriterad.
I mitt förra inlägg fick jag lite tips om att ha reklam på bloggen och det är jag fullt medveten om att man kan.
Men jag är inte ute efter att tjäna några pengar på min blogg, utan skulle bara vilja ha några vettiga reklam för syns skull.
Har heller ingen aning om hur det fungerar och anser inte att min blogg är nåt märkvärdigt.
Jag har ganska precis börjat med bloggandet och tycker det är skitskoj. Det blir liksom ett gift att sätta sig och skriva något hela tiden! Vi får väl se hur den utvecklar sig så kanske man längre fram i tiden kan satsa mer på reklam och sånt.
Men är det någon som vill förklara hur jag ska gå till väga i utgångsläge 1 är ni välkomna att tala om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0