Godmorgon

2008-11-05 @ 07:18:51
Vilken skön natt! Det var längesen jag sov en hel natt utan att vakna.
Vad mycket gladare man känner sig när man ska gå upp.

Nu har jag hört min son sjunga Indiana Jones låten sedan 05:30
så nu börjar jag att få skavsår i öronen.
Visst är det underbart att höra sina barn sjunga, men ibland kan det bli lite för mycket av det goda.
Vi ska snart gå till dagis och jobb och jag lovar att han kommer att sjunga hela vägen till dagis...

Idag blev det kjol, leggings, benvärmare, polo och väst.
På fötterna ett par mockastövlar.



Morgonens hår och kropps produkter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0