Lördag

2008-11-01 @ 15:02:48
Å, äntligen lördag och man är ledig!
I dag vaknade lillen vid 05:45 och det vart inte mycket mer sömn.
Sen åt jag frukost och drack kaffe, kom på att jag hade tvättstugan...
10:00 var det full fart dit!
Sen har jag varit till min kusin som är här på besök från Växjö.
Hon är frisör så jag passade på att haffa henne.
-Gör nåt roligt med mitt hår, sa jag.



Hon klippte av mig håret i nacken och jag blev helnöjd!

Nu sitter jag med ett glas vin och ska snart på kalas.
Det är lördag och då får man dricka vin när man vill anser jag...
De här kläderna ska jag ha iväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0