Slapparhelg

2008-11-16 @ 19:46:10
Hej på er!

Å, den här helgen har varit en riktig slapparhelg och det har varit så skönt.
I går åkte jag och svärmor till Fullerö handel och där kan man ju gå i flera timmar!
De har så mycket fina saker som man skulle vilja ha och det är inte lätt att välja.
Så här till julen är det ju mest julpynt av alla olika slag, men jag tillhör den som brukar köpa på mig julsaker efter jul, då det är 50%. Själv samlar jag på änglar och de hade flera stycken jag skulle vilja ha.

I dag sov jag fram till 13 tiden, men då hade jag varit upp och ätit frukost mellan.
Sen var jag på öppet hus- Mary Kay. Vad med underbara produkter det finns att köpa till alla hudtyper.
Ska satsa på en av krämerna, ett puder och maskaran som va helt underbar.
Hon som hade öppet hus bjöd på glögg och det va mitt första glas i år.
Under julen dricker man sig ganska less på glögg, men det första glasen är något alldeles speciellt.
I morgon är det måndag igen, pust!
Det är mörkt både när man går till och från jobbet. Nej, man skulle försöka hitt på nåt som är roligt så man glömmer bort att det är vinter och mörkt.
Vad gör ni på vardagskvällarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0