Härlig morgon!

2008-10-22 @ 07:06:25
Tänk vad skönt det är att vakna upp på morgonen när man har fått sova hela natten.
Är det inte den lille så är det den stora som brukar komma.
Men det roliga är att sedan jag möblerade om i lillens rum har han sovit hela nätter.
Vet inte om det bara är tillfälligt eller om det finns någonting bakom det hela.
I dag är det onsdag och då hämtar farmor och farfar lillen på dagis.
Från det att han började på dagis har de gjort det och lillen älskar onsdagar!
Att få tillbringa några timmar med farmor och farfar är så kul tycker han.
På onsdagar eller tordagar veckohandlar jag.
Först skriver jag ett matschema och därefter handlar jag (ett smart sätt för att inte lägga ner en massa andra saker).
Sen tillagar vi maten efter schemat, men med lite byten här och där beroende på vad tiden säger.
Snart ska vi gå till dagis, skola och jobb och hoppas på att dagen blir lika bra som morgonen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0