Då va den här helgen över också

2009-04-13 @ 18:49:13
Vilken härlig påsk vi har haft! Det blev grillningar 2 kvällar och det var så otroligt gott.  Lyckades jätte bra med marinaden och det blev det godaste köttet jag ätit på länge faktiskt. Det har inte blivit så mycket vettigt gjort som jag trodde, mest suttit och njutit av solen och sällskapet av grannarna. Godis står mig upp i halsen just nu, det har stått godis överallt för att ungarna har fått påskägg både här och där. I dag har jag varit så trött och hade jag kunnat så skulle jag ha sovit hela dagen. Vet inte om det är pollen som gör att orken försvinner. Jag har varit på en kvällspromenad för en stund sen och det var så skönt. Det verkade som om alla ville gå av sig påskmaten för jag mötte hur många som helst som var på promenad. Nu ska jag sätta mig och kolla lite på Ellos om de fått in nåt nytt fint.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0