En massa små plitor och pollen

2009-04-05 @ 17:55:05
Bara på de senaste halvåret har jag fått flera små utstående saker som små små vårtor eller vad man ska säga.
En del fastnar i halsbandet och andra i bh:n så nu ska jag försöka få en tid att ta bort dessa.

Sen börjar den här jäkla klådan! Både jag och Lucas är allergiska mot pollen och jag har kliat mig som bara den idag. Så fort vindarna är starkare känner jag av klådan direkt. Så nu får man börja kolla prognoserna och gardera sig med tabletter. Inte nog med att vi har det hela sommaren, vi ska ha det så pass tidigt som i början av april också.

Den här helgen har bara runnit iväg och i morgon är det måndag igen...
Skönt att det är en fyra dagars vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0