Fixat och trixat med husvagnen hela dagen

2009-04-19 @ 20:18:17
Nu är det nära tills vi får ställa ut husvagnen på Gräsö, 11 dagar!
Om man tänker efter så har det gått otroligt fort sedan september. Då tyckte man att det kändes så trist att packa ihop för vintern, men nu är vi snart där igen:) Det är en hel del att fixa med innan och idag har gubben byggt klart golvet till förtältet och jag har städat och grejat lite inne i husvagnen. Man blir så ivrig på att få ställa upp och börja packa upp alla saker, det är det roligaste som finns. I år har jag bestämt mig för att ha rosa i förtältet och jag trodde gubben skulle skrika rakt ut, men han tycker bara det är roligt med lite förändringar och andra färger. Jag har så mycket rosa saker så det ska bli jätte kul att pynta med dessa. Ni tycker säkert att jag är helt knäpp, men det är faktiskt himla kul att ha sin lilla rullande  sommarstuga att greja med. Det trista är att det är några som inte ska komma på säsong i år, men förhoppningsvis kommer det nya roliga grannar. Nu ska jag lata mig en stund innan klockan är sovdags.

Gó kväll!

Kommentarer
Postat av: eva-marie

Låter härligt men jag KAN inte ha någon husvagn, lixom ingen idé när man inte har något körkort...

2009-04-19 @ 21:47:03
URL: http://girlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0