Hallå

2009-04-03 @ 18:17:50
Jag sitter nu och väntar på att lasagnen skall bli klar och det luktar så ljuvligt i hela köket.
Det röda vinet måste jag säga va riktigt gott, Vina Herminia (Rioja).
Grannarna grillar och det kan jag tycka är lite för tidigt än, även om det är skönt ute.

Men jag undrar vart man ska få er alla vänner?
Vad vill bloggare läsa egentligen?
Har precis börjat blogga på Uppsala tidningen också.
De söker bloggare och ville ha en modebloggare, så jag blev just modebloggaren.
Vet inte om jag tagit mig vatten över huvudet, men ska köra på ett tag för att se resultatet.



Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att du börjat blogga åt en tidning :-)

Jag tycker att det är svårt att veta vad folk vill läsa, så jag skriver bara rätt ur min vardag och annat som dyker upp i skallen på mig. Kan ju bli allt möjligt som du sett. Mode skulle jag inte kunna skriva om för det är inte mitt intresse direkt. Har mest gamla paltor i garderoben ;-)

Ha en skön kväll!

Kram på dig

2009-04-03 @ 18:30:07
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Lena

Nu ska vi se...var det inte du som hittade mig på tex nybloggat? :-)Minns inte.

Jag brukar pinga på nybloggat och bloggportalen. Jag har några stammisar som kommenterar men jag har fler läsare även om det inte är så många. Ligger i snitt på ca 25 - 30 unika om dagen bara.

Jag brukar skriva på bloggar som roar mig och ibland så blir man ju stammisar hos varandra. Men visst skulle det vara kul om man fick fler besökare :-) Men jag avskyr sådana som bara går in och skiver "hej kolla min blogg" och som man märker inte har läst det man har skrivit.

Oj vad långt det här blev ;-)

Kram

2009-04-03 @ 19:00:45
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0