Har tappat lite sug

2009-04-21 @ 12:43:03
Nu känns det som om jag inte alls är lika sugen på att blogga längre och jag vet inte varför. Ett tag blev det som ett måste och det tog en massa tid av ens vardag. Sen trodde jag nog att det skulle vara lättare än vad det är att ha en blogg som drar många läsare, men denna värld är så enormt stor! Antingen får man ligga i som en dåre för att få sprutt på bloggen eller så får man hålla sig till den låga nivån. Det gäller ju att hitta intressanta inlägg som får läsare att komma tillbaka och det jag skriver om är inget särkilt, vilket gör att det upplevs som tråkigt. Men jag vill skriva om sånt som är verkligt för mig och som betyder något, inte lägga in en massa mode inlägg som jag själv inte lever upp till. Tyvärr tycker jag det är alldeles för mycket av just sånt. Kanske man ska satsa på en speciell kategori istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0