Då var den tyngsta dagen över!

2009-08-31 @ 19:13:00
Hua, vad segt det är på måndagar! Men jag hade fullt upp hela dagen så den gick tack och lov fort. Men när man kommer hem är det ju inte slut på jobb, då ska man laga mat och tvätta också. Har precis laddat tre fulla maskiner som jag väntar på att få hänga. Sen ska jag bara sätta mig och slappa och förhoppningsvis se en film. Igår såg vi män som hatar kvinnor och den va sådär. I början fattade jag ingenting, men sen kom man in i handlingen. Får se vad gubben har för film att erbjuda idag... Annars har det varit en "Sur" dag, känt mig skitirriterad på allt och alla. Kanske har kommit i klimakteriet:) Nä, skämt å sido, vi alla har väl våra upp och ner dagar och det är fullt normalt. I och med att jag kände mig som en citron i morse blev det inte mycket till uppklädnad heller, vilket uteslöt en outfit. Ser för gräslig ut i håret gör jag också, har inte klippt mig sen tidigt i somras. Men nu har jag ju inte min kära kusin här som är den enda som vet hur jag vill ha det. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0