Dagens lördag

2009-08-29 @ 10:49:33
Ja, herregud! I går somnade jag i soffan redan vid 20:30. Snacka om trist fredag kväll. Både gubben och jag var så otroligt rastlösa efter middagen och ville som vanligt träffa vänner, men alla var borta på sitt. Då satte vi oss i soffan är då är det kört. Man så van vid att alltid ha sina underbara vänner runt omkring sig från campingen, men nu är man tillbaka till verkligheten igen... I dag ska hela familjen ner på stan och shoppa lite. Vi har fått Cubus till Uppsala och där måste jag ju gå in. Sen ska vi ta en lunch och mysa lite. Malin ska få sin månadspeng så hon kommer nog att strosa runt lite och då följer givetvis lillebrorsan med. Vad ska mamma och pappa göra då då?... Kanske få en liten stund för oss själva och ta en öl:). I Uppsala är det idag soligt men det blåser som fn. Hämtade ut mitt nya paket från H&M som jag måste ha på mig. Tänk vad roligt att man kan handla på barnavdelningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0