Dagens outfit

2009-08-12 @ 12:14:52
Äntligen är det onsdag och den så kallade lillördagen. Så ikväll blir det ett glas vin! Nu är det lite svårare att klä sig då det är kallare, så idag är jag "tant grön". I dessa byxor insåg jag verkligen att jag lagt på mig några kilon för de sitter otroligt hårt runt magen, vilket de inte har gjort. I går fick jag ett riktigt ryck. Efter maten började jag putsa fönster och då blev det att jag även bytte gardiner. Så när jag var färdig kändes det så himla rent och snyggt och då tog jag mig en rask promenad. Sen satte jag mig bara och slappade i soffan tills det var dags att gå och sova.






Byxorna är från H&M
Jackan är från Haléns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0