Dagens outfit

2009-08-19 @ 10:21:46
I kväll är vi några tjejer som ska gå ut och mysa lite så idag ville jag klä mig lite festligt. I går tog jag en sväng till Gränby centrum för att kika lite och "herregud" (som mina vänner från Hovfors säger), vad mycket fint det finns. Skulle jag vinna lite pengar skulle jag köpa upp mig en helt ny garderob tror jag. Men jag skulle samtidigt ha svårt för att göra mig av med en hel del också. Så många gånger jag tänker att jag ska rensa, men i slutänden blir det bara nån sliten t-shirt eller nåt sånt. Drömmen vore att ha ett helt rum där man kunde sätta hyllor och stänger för alla kläder och skor i färgordning. Sen jag kom hem från semestern har det varit jobbigt med kroppskänslan och det har fortfarande inte blivit bättre. Jag försöker att tänka positivt men det slår tillbaka varje gång jag ser mig själv naken. För varje gång jag äter tänker jag, "inte så mycket nu". Trots det känns magen som en jävla ballong hela tiden! Nej, nu ska jag ut och ha lite roligt ikväll så nu skiter vi det! Så här är jag ivarje fall klädd idag och det känns bra.









Blus - Kapp Ahl
Kofta - Kapp Ahl
Shorts - H&M
Skor från Gyllene Gripen - Skopunkten

Kommentarer
Postat av: Enna!

Snyggt!

2009-08-19 @ 10:24:47
URL: http://annegbg.blogg.se/
Postat av: Berit

Du är så fin.Ha så trevligt.Kram

2009-08-19 @ 14:47:59
URL: http://nej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0