Dagens outfit

2009-08-26 @ 09:24:14

Oj, vad trött jag var i morse. Jag fick kasta mig ur sängen och slänga min in i duschen. Är det nåt som får mig på dåligt humör så är det att stressa på morgonen. Sen har man ju en liten krabat som kräver sin tid så det blir oxå ett stressmoment. Varje morgon skall han cykla till dagis och det tycker jag är jättekul för det är först nu han har börjat använda sin cykel. I november blir han 5 år och jag kan inte fatta att tiden har gått så fort. Jag tycker inte det var längesen alls som han låg i magen. Tror ni inte att han hade kissat flera gånger i blöjan i natt oxå! Vad fan!

I morse stod jag som ett fån och visste inte alls hur jag skulle klä mig, men det blev det här till slut.

Kavaj - HM
Byxor - HM Ungdom
Topp - HM
Skor - Skopunkten (2år sedan)





Kommentarer
Postat av: zaida

snyggt !

2009-08-26 @ 09:34:47
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0