Det bidde ingen kamera idag, vad bidde det då?

2009-08-30 @ 16:42:58
Malin och jag har strosat omkring lite överallt hela dagen och det är lika mysigt varje gång. Tanken var att jag skulle köpa mig en ny kamera, men den butiken som säljer kameror hade inte så mycket att välja på. Så det får bli nätbeställning... Det blev istället en förvaringsficka som jag har mina duschkrämer och shampon i. Jag hatar dessa rostfria korgar som blir så fula så nu ska jag testa detta ett tag. Den passar så bra in i badrummet då det är beiget och brunt. Sen köpte jag mig en spikmatta som jag så länge har funderat på. Rusta hade en för 299:-!





Här testar gubben hur det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0