Fått dille på ätticka

2009-08-29 @ 11:04:21
I går när jag storstädade hemma sprutade jag ätticka på både golv och väggar i badrummet och det blev då himla fint. Sen testade jag att pusta speglarna och det blev otroligt fint. Så igår kväll köpte jag en till flaska som jag tänkte ha som "städ" ätticka. När jag satt på huset i morse såg jag att alla fästen som håller upp alla rör vid duschen var alldeles kalkiga så jag tog fram min nya flaska och började spruta. Sen tog jag duschen och sköljde av samt torkade torrt och det blev jätte fint. Efter det fyllde jag upp hela diskhon med vatten och ätticka för det ska vara bra, så nu ska det få stå medans vi är på stan så får vi se hur det blir. Jag älskar ju rödvinsvinäger så lukten i sig tycker jag om och när jag sprutar med ätticka känns det så rent. Viss är jag knäpp?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0