Jag firar

2009-08-26 @ 18:12:47
Förra helgen när vi packade ihop allt för denna sommar åkte jag runt till minst 7st och frågade om någon möjligtvis hade vinterförvaring till våran husvagn. Jag började redan på färjan dit i fredags, då tog jag bil för bil och frågade och min man höll på att skämman ihjäl. Men den som inte frågar får heller inget svar! Hur som helst så avslutade jag med att åka till en indrottsplats på Gräsö och där fanns det fullt av människor jag frågade. Ingen av de kunde hjälpa mig, men däremot fick jag ett tips att ringa en annan. Jag ringde direkt när jag var tillbaka och förklarade vem jag var och vad jag ville och sen var det igång. I dag ringde han mig och sa att han precis får in våran husvagn i hans garage! Tror ni jag blev nå gla rå?! Så det firar vi med att dricka vin (till pölsan)! Så jag säger bara det, det lönar sig att vara framåt vissa gånger:)

Kommentarer
Postat av: Berit

Hipp hurra vad du är bra. Härligt att det löstes för er husvagn. Även vi har tagigt vin till pölsa. Gott, gott. Men ikväll åt vi revbenspjäll o vin Kram till er alla.

2009-08-26 @ 18:40:02
URL: http://nej
Postat av: ullabritt

oh, laila vad roligt det är att läsa din blogg man blir så glad av den det känns som man hade dig framför sig den innehåller både humor o värme o äkta känslor härligt att det ordnade sig med husvagnen stickan o jag pratar ofta om vad roligt vi hade i somras (låter som om det vore evighetersen)du får krama din härliga familj o var rädda rädda om varandra kramar

2009-08-27 @ 19:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0