Löpband

2009-08-16 @ 20:31:54
Jag har kommit fram till att jag alltid är så stressad på morgonen när jag lämnar Lucas på dagis och sen ska gå till jobbet. Det tar ca 25 minuter att gå till jobbet och med cykel tar det ca 7 minuter. Så jag har kommit fram till att jag ska strunta i att gå till och från till jobbet och gå på ett löpband istället. Att gå 20 minuter ger inte nåt även om det känns bra när man väl gör det. Så nu ska vi beställa ett löpband som vi kan använda när som helst och då ta sin promenad i minst 40 minuter istället, oavsett väder. De senaste dagarna har jag tagit en promenad på kvällen och det har känts mycket mer effektivt. Så att ha ett band man kan gå/springa på vilken dag som helst får bli familjens nya present.
Nu finns det tyvärr massor av olika löpband till olika priser, men den vi tror på kostar 10.000:- och har de funktionerna vi vill ha plus att du kan lägga den under sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0