Nu är man tillbaka till sin blogg igen

2009-08-02 @ 16:01:25
Efter fyra veckor semster kan man tycka att det ska finnas massor att skriva om, men så här sista dagen vill jag bara komma igång igen. Det har inte blivit allt för mycket av det goda under semstern, men tanken är väl att man bara ska slappna av när man är ledig och därför har jag lagt det under vila. Vi har bara gjort en utflykt och det var till Åland. Det var jätte mysigt och tack och lov blåste det ingenting. Jag är nämligen sjösjuk och känner av det minsta lilla. Vi har umgåtts med helt underbara vänner hela sommaren. Det är en familj från Hovfors som också har säsongsplats och vi har varit som en stor enda familj allihopa. Nu har vi sagt att vi ska åka dit i vinter och det hoppas jag kommer att få till.


Tack hela familjen Hovfors för en fantastisk sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0