Dagens aktiviteter

2009-12-02 @ 08:49:27
I dag måste jag se till att komma ut lite så min systerdotter och jag ska till Thuns i Faringe och kika lite. Åker man dit går man sällan ut tomhänt så vi får väl se hur det går för mig idag. Just nu är jag på ett otroligt shoppinghumör, trots att jag egentligen inte har råd. Men så är det väl nästan alltid, när man inte har pengar finns det hur mycket som helst man vill ha. I går köpte jag en ny v-rums lampa på IKEA och den gjorde sig fint ovanför soffan.

För övrigt känns det som om det kommer att bli en bra dag så jag hoppas det stämmer för det börjar bli jobbigt att känna sig som en grå mus som skulle behöva läggas i en tejpad kartong för att folk inte ska behöva bli rädda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0