Dagisnivå

2009-12-21 @ 18:03:13

När jag hämtade Lucas på dagis idag viskade han "får Oskar följa med mig hem?" Det är en av hans bästa kompisar som haft ett litet uppehåll en period och nu har de tydligen hittat tillbaka igen. Jag tittade in på hans rum och jag lovar att det är grejer på precis hela golvet! De har klippt tusen bitar av en massa papper för det är snö sa de. När de leker har de en dagis nivå som är enorm, högljudda alltså. De ska överrösta varann hela tiden. Men snart är kvällen slut och då är det bara att sätta igång å städa...


Kommentarer
Postat av: kristina

Gud vilken häftig blogg ! :D

2009-12-23 @ 20:30:20
Postat av: Huyen

God jul på diig :D

har en liten julklapp till alla i våran blogg <3

2009-12-24 @ 01:10:53
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0