En blandad dag

2009-12-07 @ 20:26:01
I dag har jag haft blandade känslor och mått både upp och ner. Gick upp och gjorde mig i ordning som om jag skulle jobba, men sen åkte jag till min systerdotter (syrra) och tillbringade hela dagen med henne och hennes barn. Dagen gick otroligt fort trots att vi inte gjorde nånting, men det var skönt att bara vara och ändå ha sällskap. Vi satt och tittade på heminredning på nätet och vi båda älskar att byta färger hit och dit på gardiner och ljus m.m. Jag nämnde att jag skulle vilja ha svart och lila i vardagsrummet och det satt som gjutet för hon har hur mycket lila saker som helst då hon haft lila i sitt v-rum. Så efter jul ska jag byta ut allt vinrött till lila:) Är sugen redan nu på att byta, men de lila gardinerna jag ska ha kan inte levereras förrän i mitten av januari. Till middag i dag bidde det chiliconcarne och efter det åkte jag och Malin upp till Gränby för att byta hennes lucia linne som var alldeles för stort. Då hittade jag givetvis ett par pyjamasbyxor och jag är supernöjd.Jag är ledsen att jag har så dåliga bilder men jag har ännu inte skaffat mig en ny mobil då den jag vill ha kostar så mycket. Nu börjar lucia tiderna så på fredag är det lucia på både Lucas dagis och Malins skola och tur nog olika tider. Känner jag min son rätt så kommer han inte att gå med i tåget för han tycker sånt är jobbigt. Förra året kom han med i sista stunden, men han satt till sist som en liten tomte och tittade ner i golvet. Sen finns det andra barn som älskar att stå på scenen och sjunga så, alla är olika och det är det som är så roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0