Finns inget vettigt alls på dumburken

2009-12-17 @ 21:05:20
När jag för en gångs skull kan slappna av och sätta mig i soffan vid teven finns det aldrig något att titta på. Jag som kämpar för fullt med att lära mig att slappna av för att inte fara omkring som en dåre så finns det ingenting som får mig att sitta kvar i soffan. Om jag ändå kunde lära mig att läsa en bok, vad bra det skulle vara. Ska nog lägga mig på spikmattan ett tag, men då vet jag att det är godnatt och det kanske är lite tidigt. Men här på bloggen säger jag iallafall godnatt!

MySpace Good Night Comment: 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0