Godmorgon fredag

2009-12-04 @ 07:20:22
Hej å hå vad den här veckan har gått fort, trots att jag bara går hemma. Men jag har varit i det stadiet att jag hela tiden fixar & trixar här hemma så tiden går otroligt fort. Hör lite till ångesten, att hålla igång för att inte känna av den på samma sätt. Men ibland känns det till och med lite sjukligt som jag håller på, precis innan vi ska gå till dagis, som ett exempel, då kan jag ställa mig och flytta på en ljusstake till ett annat rum å såna saker. "Kallas för tvångstankar". I går var jag till Rusta och köpte ljusslingor som jag fick för mig att ha i en lykta och när jag väl hade lagt i de insåg jag att det såg lite klent ut så jag fick dra en sväng igen på kvällen. Men nu tycker jag det blev bra, vad tycker ni?



Jag älskar att hålla på med heminredning och det är det enda som håller mig vid liv just nu. (Kanske skulle jobba med sånt)
När jag åkte iväg en andra sväng igår kväll bestämde jag mig för att köpa nya stakar till v-rummet. Jag stod länge och funderade och när jag väl bestämt mig fick jag ångest över att jag handlar så mycket. Men när jag kom hem och ställt upp de kändes det rätt så det får kosta. Så här ser de ut.


Som ni ser är jag inte mycket för blommor. Jag tycker det ser så rörigt ut i ett fönster med en massa blommor av olika slag. Stilrent och enkelt gillar jag när det gäller heminredning. Men vi alla är olika och det är väl tur det. I dag hade jag planer att åka till Fullerö handel och köpa på mig lite ljushållare så vi får väl se om jag kommer iväg. Nu skulle jag behöva ett helt skåp till alla mina lyktor och hållare så jag funderar på att köpa ett väggskåp att sätta på väggen ovanför soffan, men det får bli efter jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0