Har haft fullt upp hela helgen

2009-12-15 @ 19:26:43
I dag kom jag på att jag inte skrivit på hur länge som helst, men vi har fixat och trixat hela helgen här hemma. Jag lyckades sälja v-rumsmöblerna på ett kick och då satte vi igång att tapetsera. Gissa vad jag gjorde? Jag tapetserade för första gången i mitt liv och gjorde en hel vägg alldeles själv! Jag är ganska stolt över mig själv för det trodde jag inte att jag skulle klara. Hur som helst så åkte jag och köpte nya möbler till v-rummet och nu är vi klara. Jag är så nöjd! Bilder ska jag lägga in när min man har plockat upp alla sina saker. Han har nämligen köpt sig en ny dator och det ligger grejer överallt. I dag har jag gått i pyjamas hela dagen och sovit halva. Har varit så låg och inte känt för nånting alls. På em kom en jobbarkompis över med en julklapp från jobbet, en whiskeyost och en stor låda med choklad (som jag älskar). Nej tvärtom, jag äter inte choklad. Men det finns andra i huset som äter det mer än gärna. I dag har jag grubblat fram och tillbaka på om jag inte ska sätta igång och jobba igen, men jag vet inte vad som är rätt å fel i det när man är i en depression och är sjukskriven. Snart är julhelvete här oxå! Usch, jag är inte alls förtjust i den men för barnens skull är det ju kul. Den här julen är inte Malin hos oss och det är alltid lika trist, men så är det när man har separerat. I går gjorde jag den första julskinkan å gud så god den var! Jag köper alltid den som är färdigkokt och det är lika spännande varje gång hur den smakar, men jag har nog aldrig varit missnöjd och jag skulle aldrig stå och koka en egen när man kan köpa en färdig för bara 59:- kg. Så är det!  I dag kom mina inbjudningskort till min 40 års fest så nu har jag suttit och skrivit på nästan 20 kuvert. Jag ser fram emot att ha en fest, men just nu kan det kännas lite jobbigt att planera den. Efter jul ska jag ta tag i det lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0