Onsdag

2009-12-30 @ 11:26:22
Å, i morse sov både jag och Lucas till 9 och det var helt underbart. När jag tittade ut sa jag bara; burr va kallt det ser ut. Men det är så otroligt vackert när snön ligger på träden, det ser nästan ut som en tavla. När vi hade ätit frukost stod jag i v-rummet och tittade mot fönstret och bestämde mig för att ta bort ljusstakarna. Så nu har jag inget julpynt alls kvar. Den här julen jag inte känt ett dugg för och därför vill jag avsluta den så fort som möjligt. Nu ska jag göra mig klar för att åka och leta klänning. Får se vad som passar mig idag:)


Kommentarer
Postat av: Annica

Hur ska du fira in det nya året då? Kram

2009-12-31 @ 10:08:55
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh va mysigt! Hoppas ni får det skoj! Gott nytt år, kram

2009-12-31 @ 16:57:34
URL: http://mukisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0