Ska det inte få vara tillräckligt

2009-12-08 @ 18:43:18

I natt fick min mamma en hjärtinfarkt. När "syrran" ringde i morse klockan 6:30 förstod jag att något var fel. När hon sa att hon var på sjukhuset med mamma fick jag nästan hjärtstopp. Jag visste inte vad och hur jag skulle göra med morgonen för jag ville ju upp till hennse så fort som möjligt och dagiset öppnar först 7:30. Men vid 8 tiden pratade jag med en syster som sa att allt gått bra och att hon hade ett stopp i ett blodkärl som de lättat på. Allt gick bra och nu ska hon få vila i några dagar på sjukhuset så de har koll på hjärtat. Hon har haft nog med problem med sina tre olika cancer så nu hoppas jag att hon får vara frisk i många år till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad skönt att höra att allt gått bra!!

Kraaaam

2009-12-09 @ 07:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0