Snart slut på 2009

2009-12-31 @ 17:08:46
Usch vad tiden går fort! Jag tycker inte det var längesen det blev år 2000 och om några timmar är det 2010. I dag har jag sovit bort hela dagen faktiskt, men vad gör det, ikväll är det ju fest! I över en månads tid har jag kurat in i mig själv och inte haft någon som helst lust att träffa människor, men idag är det en speciell dag och jag måste tag tag i problemet. Just nu känns det som om det kommer att gå bra och det är ju vad jag själv gör det till. I går var jag ju och letade klänning, men tror ni jag hittade nåt?! NEJ! För det första var det tusen människor överallt och jag fick snudd på panik. Nu måste jag förbereda mig lite.


HA ETT GOTT NYTT ÅR!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0