En dag som denna

2009-02-07 @ 09:31:59
Vaknade utvilad och pigg. I går kände jag mig lite uttråkad så jag lade mig redan vid 21:30. I dag är jag och barnen själva hela dagen då gubben ska mecka med vår "nya" bil. Han är nämligen bilplåtis och har köpt en krockad bil som han ska reparera till oss. Äntligen ska vi få en större bil! Så idag tänkte jag ta barnen och strosa omkring på Gränby centrum. Ta det helt lugnt och inte stressa omkring, köpa det som faller en in och njuta av shopping. Egentligen skulle jag vilja gå på stan för det finns mycket mer att välja på, men det är samtidigt skönt att kunna gå inomhus på Gränby. Det är så mycket jag vill hinna med på lördagarna. Skulle behöva klippa mig också... får se om min frisör kan "klippa till" mig i kväll när hon kommer och hälsar på. Min bästa frisör, vän och kusin bor numera i Växjö. Men så fort hon kommer "hem" brukar jag haffa henne. Hon den stackarná har snubblat på en trottoar kant och brutit benet riktigt illa. Ja, hon hade druckit ett glas vin, men tänk så illa det kan gå! Nu ska jag ta mig i kragen å bädda sängen, duscha och klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0