Jobb, shopping, bowling och middag

2009-02-04 @ 19:09:31
Jaha, då har man kommit hem efter en hel dags verksamhetsplanering,
sen bowling och middag.
Dagens planering gick jätte bra, men bowlingen gick det si så där med.
Den första matchen gick det ganska bra, men sen....
Har inte lyckats fått in det rätta knycket på hur man ska dra iväg den!
Sen åt vi middag och det var helt supergott!
Nu är man hemma igen och kan ändå ta kväll med familjen en stund.
På lunchen köpte jag mig ett par vinterkängor, som jag provar nu.
Skulle ha provat båda i affären för den ena känns bra så mycket större.
Så är det när man köper det sista paret.
Det är ett par curling kängor som kostat 799:- som nu kostade 399:-
Så jag får se om jag ska behålla dem eller hur jag ska göra.
Mina barn (gubben och lillen) är hos svärföräldrarna och har ätit middag där.
Så jag sitter här alldeles i min ensamhet och det är så tyst och skönt.
Det är inte ofta man har det så här stillsamt när man har barn.
Tror jag faktiskt ska sätta på mig min underbara mysdress och slappa vid teven tills de kommer hem.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0