Måndag

2009-02-02 @ 21:05:30
Då har den här dagen gått med språng och snart är det dags att sova igen.
En helt vanlig dag på jobbet, kallt, halt men tack och lov lite ljusare.
I morse vaknade jag med värsta klumpen i halsen och snoret börjar täppa till.
Ska jag inte klara mig denna gång?
Fick precis besök av en god vän som jag verkligen gillar.
När man träffar henne blir man alltid så glad och det mår jag bra av.
Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar och sen kan jag nog ta natt.
Ska nu ta mig en varm kopp te, kan vara skönt för halsen.

Ha en bra kväll och sov så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0