(Ons) Dagens

2009-02-18 @ 06:59:38
Vaknade vid 05:45 av att sonen ropade. Då var det bara att gå upp och duscha. Å, det är så mycket lättare att fixa håret nu när det är både lite färg i det och kortare. Sen rostade jag mig ett par Gott och gräddat, ja, det är jättegott! Mjukost och 5% västan på det...mums... Nu är jag klar och det är ovanligt att jag kan ta det så lugnt på morgonen. Önskar man hade råd till att jobba 70% eller nåt så man kan ta det lugnt på morgonen men även kunna gå hem lite tidigare. Bara en timme gör så mycket när man ska gå hem och 30 min på morgonen. Men när man väl kommit in i de rutinerna skulle man säkert inte vara nöjd med det heller. Undrar hur vi människor ska bli nöjda!?
I dag är det onsdag (lill lördag), då brukar jag NÄSTAN alltid ta mig ett glas vin till kvällen och det är så mysigt. Vardagarna kan vara så fruktansvärt tråkiga som de är och då bryter man liksom av vardagen med lite myspys. Först måste jag vika högen med tvätt från igår. Den här vintern har jag inte gjort mycket vettigt känns det som. Men den har ändå rullat på ganska snabbt tack och lov. Jag är verkligen ingen vintermänniska, utan vill ha ljus och sol för det mesta. Funderar på att köpa en ljuslampa, det ska vara bra när man känner sig lite down.
Nej, nu ska jag umgås lite med Lucas (min son) innan vi måste klä på oss och gå till våra jobb.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0