Shoppat

2009-02-28 @ 18:31:36

Nu har jag kommit hem efter att ha varit på Gränby hela dagen med min syster.
Till en början kände vi oss inte alls inspirerade av att handla, men sen....

Det första jag hittade va

En stickan lång kofta på Vero Moda för bara 79:-
Väskan hittade jag på Väskan för 199:- Precis en sån jag letat efter!

(Dålig bild)
De här jeansen och tröjan hittade jag på H&M.
Jeansen var det rabatt på så jag gav bara 198:-
Tröjan, nja, det va väl inte min skak från början.... men den slank med för 249:-
(Har det på mig just nu och det var faktiskt snyggt i hop)

Sen blev det lite långa tunikor för bara 79:- st. En svart, lila och en vit.
Då det var så billiga tänkte jag att, passar det inte som tunika kan jag använda de som nattlinnen.

Sen går det ju inte att låta bli att köpa Ginas leggings! Den här gången blev det ett par marinblåa.

Jag gillar verkligen färger och den här tunikan kändes helt rätt och den hittade jag på KappAhl!
I dag hade det 25% på hela köpet och visst är det väl typiskt att man inte hittar mer än en plagg då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0