Skönhetsoperation

2009-02-11 @ 19:13:35
På fredag har jag fått en tid till att ta bort min hemska rynka mellan ögonen.
Nu har jag verkligen bestämt mig för att jag inte vill ha den längre!
Jag är faktiskt lite nervös, men jag tror inte jag kommer ångra det.
Får jag verkligen bort den är det värt varenda krona...
Alla i min omgivning tycker jag är löjlig, men det är jag som lider av det!
Det är väl lika för dem som förstorar brösten, de måste bara få göra det.
Hade det inte kostat så mycket pengar hade nog jag också gjort det.
Än så länge får push up duga...
men visst skulle jag känna mig mer kvinnlig med lite större bröst.

Kommentarer
Postat av: asa

Hej jag tycker inte alls du ar lojlig, typist svenskar att ha sadana forutfattade meningar ang lite skonhetsingrepp.

You go girl!!!

2009-02-14 @ 21:16:54
URL: http://www.trollydolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0