Söndag

2009-02-08 @ 18:40:01
I dag har jag verkligen slappat hela dagen! När jag vaknade kände jag mig ganska så utvilad, men sen ville jag bara sova igen. Så jag tog mig en tupplur till mitt på dagen medan ungarna spelade spel. Min frisör kom ju över igår och klippte mig samt drack lite vin med oss. Hon lämnade bilen kvar så jag körde hem den till henne och promenerade hem. Men fan, jag känner mig ständigt trött alltså. Jag har ingen energi till nånting. Till middag i dag blev det en pastasallad med lök, paprika, majs, gurka, tomat, sallad och skinka. Som vanligt var det jättegott. Nu sitter man och inte gör nåt igen, mer än att blogga lite. Blir nog en tidig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0