Ångest

2009-01-24 @ 13:05:13

Tänk att det aldrig slår fel!
Varje lördag vaknar jag med ångest och jag kan inte förstå varför?!
Hjärtat slår dubbelt så fort och händerna darrar.
Det kryper i hela kroppen och jag vill göra hundra olika saker.
Jag har sedan länge levt med ångest men det har blivit mycket bättre med åren tack och lov.
Den värsta tiden var när jag levde i anorexi världen, då hade jag sån ångest att jag kräktes.
Inte för att jag är tillfreds med mig själv och min vikt idag heller, men jag kan åtminstone leva ett normalt liv.
Det skulle vara roligt att komma fram till vad det är som gör att jag får det just på lördagarna.
För en stund sedan tog jag mig ett varmt bad och försökte bara slappna av och det kunde jag faktiskt.
Passade på att raka benen och lite annat....
Nu har jag städat i min garderob och det behövs i jämna mellanrum.
Man fyller ju på med nya saker hela tiden, men tar aldrig bort nåt.
Lite typiskt kvinnor tror jag...
Undrar vad man ska hitta på idag? Tror jag ska ta en sväng och titta runt lite och sen ska jag till ONOFF och reklamera en hårtrimmer som är helt värdelös.

Ha en bra dag,
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0