Ångest

2009-07-23 @ 21:20:46

Som ni tidigare fått veta har jag varit väldigt sjuk i anorexi och har jobbat med detta i många många år. I dag lever jag ett relativt normalt liv, men äter fortfarande inte allt. De senaste tre åren vi varit på Gräsö har jag i slutet av semestern alltid mått så dåligt över min kropp. Jag väger mig aldig och har inte gjort det sedan jag var gravid just för att jag vet att det är kört då. Men som anorektiker har man full kontroll över sin kropp och känsla och nu har jag den där jobbiga kroppskänslan om att jag gått upp i vikt. Min man säger att han inte ser nån skillnad, men jag vet och känner att min kropp inte är som innan semestern. Jag har levt under små portioner dessa veckor just för att man dricker en del vin, men det spelar liksom ingen roll för alkohol innehåller så otroligt mycket kalorier. I morse ville jag skrika av ångest! Ingen kan förstå hur jobbigt det är att leva med detta, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0