Hem och vänder

2009-07-23 @ 21:03:32
Jaha, nu har vi bara en vecka kvar på semestern!
Paniken närmar sig och dessa veckor man längtat så länge efter är snart slut. Hur konstigt det än låter så är det nu julledigheten som man ser fram emot härnäst. Vi har haft tre bra veckor, sol och regn men inget ihållande regn tack och lov. Har faktiskt badat men det var kallt kan jag säga, ca 16 grader. Lilla Lucas är en riktig badkruka och sätter inte ens ner fötterna, både på gott och ont för då vet man att han inte skulle springa till vattnet i vilket fall. I dag tog vi en sväng hem för att betala dessa tråkiga räkningar! Men i morgon får man lön igen så den här sista veckan ska vi bara gotta oss och ha det bra. Hittills har vi bara ätit på restaurang två gånger så det lär det bli åtminstone en gång till. Jag trodde Lucas skulle bli glad över att få komma hem men direkt när vi kom hem ville han tillbaka till Gräsö igen. Han har så mycket kompisar där och alltid nåt att göra. Bara av att få springa omkring ute hela dagar älskar han. Själv har jag i stort sett bara slappat, tog en lång och rask promenad idag och det var helt underbart så den här sista veckan måste jag skärpa mig och se till att göra det varje dag. Jag har ju sovit till 9:30 varje morgon oavsett vilken tid vi har lagt oss, men det är väl vila man ska se till att göra när man är ledig:) I morgon bitti åker vi tillbaka och jag ska försöka skriva några fler inlägg nästa vecka.

Ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0