Då kanske ni förstår vad jag menar

2009-06-05 @ 09:33:47
Nu har jag duschat och så här skrämmande ser jag ut när jag inte fixat mitt hår.


Jag har babyhår och måste ha i både gelé och spray för att få till frisyren. Så nu har jag stått här och funderat fram och tillbaka hur jag ska göra och är fortfarande osäker. När jag väl fixat till håret känns det ganska ok, förutom att jag skulle behöva toppa det lite. Samtidigt är det så otroligt skönt med kort hår och kräver inte lika mycket tid.
Farmor är inte hemma så jag får ta med mig Lucas. Nu tjatar han om att få åka buss för det älskar han så snart ska vi iväg. Hittade ett par nyinskaffade vardagsbyxor i garderoben som jag glömt bort. De är supersköna och passar perfekt en sån här dag. Har en liten tendens av prassel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0