Känner ingenting för någonting

2009-06-04 @ 10:23:50
Godmorgon på er,
I dag är det en sån här dag då jag inte känner för nånting.  Jag har sovit jätte gott, så utvilad är jag men nu behövs det lite inspiration. I morgon ska jag ju till min kära fissa och det är lika spännande varje gång. Perioder i livet tappar man liksom gnistan och vet inte vart man ska hitta den. Det är så mycket man borde göra men som man inte tar sig för att göra. I går var vi till Märsta och hälsade på ett par från campingen och när jag kom hem kändes det som jag hade gjort något nyttigt. Bara av att ta sig i kragen och hälsa på vänner och bekanta har varit trögt. När man kommer hem från jobbet är det middag som fixas, hjälpa till med Malins läxor, duscha Lucas o.s.v och när man väl är klar är klockan så pass mycket att jag själv vill gå och sova. Så kvällarna bara rullar på som ett ekorrhjul hela tiden. Bara en liten bit från jobbet har vi Hälsoaliansen där man kan träna allt möjligt, men när jag har jobbat en hel dag vill jag bara hem. Det är där jag skulle behöva en spark i arslet och börja träna något som är roligt. Nu är det i och för sig ganska så dyrt och träna där, men det skulle vara värt att prova. Nej, nu ska jag försöka börja "ett nytt liv". Tror ni jag klarar det?

Kommentarer
Postat av: margit

Livet kan gå "upp o ner"....bara vänta tills det "kommer upp igen" Hoppas att allt är väl och arbetslusten kommit åter...

2009-06-04 @ 19:59:34
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0