Kvällspromenad

2009-06-30 @ 21:50:09
Såna här varma dagar är det jobbigt att hem efter jobbet så jag ledde cykeln till och cyklade hem. I går när jag kom hem rann det svett endes ryggen och sen var jag helt slut. Men såhär på kvällen var det skönt att ta en promenad och jag fick med mig Malin (dottern) också. Det var extra mysigt att få en halvtimmes pratstund samtidigt som vi motionerade. Direkt efter min middagsmacka tog jag en sväng till Rusta och köpte en ny matta till vardagsrummet. Nu när man har balkongdörren öppen dras det in så mycket damm och sand så jag kände att jag måste ha en matta som får det att stanna vid ingången. Då passade jag på att byta gardiner igen... Det blev jättefint.
Om ni vill kan jag lägga in bild på det.
Nu ropar min kära kudde på mig så det är nog bäst att jag går och lägger mig.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0