Längesen

2009-06-30 @ 19:33:52
Usch vad dålig jag har varit på att skriva sista tiden och nu de här dagarna har det varit så varmt att jag varit helt väck i huvudet. Det är nästan att jag mår illa när det är så här varmt. Ändå har man längtat så länge efter sommaren, men man trodde väl aldrig att det skulle bli så hot. I helgen var vi på Gräsö som vanligt och där kunde man knappt röra sig förrän man började svettas, så jag satt i skuggan nästan hela tiden. Nu är jag i och för sig så rädd å bränna mig sen sist så det vill till att ta det lugnt med solandet. Nu håller vi på å laddar inför semestern! Jag försöker planera vad vi behöver köpa och vad vi ska ta med oss inför de 4 veckorna. Riktig mat har jag heller inte velat äta de här dagarna, har levt på macka till middag och det har räckt alldeles utmärkt. Bara för det ska jag ta mig lite popcorn med dip och ett glas vin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0