Nån ni vet behöver extra arbetskraft

2009-06-09 @ 20:56:25
Jag har funderat och funderat länge fram och tillbaka hur och vad man ska göra.
Nu har jag varit på samma företag i 21 år och skulle vilja vidga mina vyer.
Det jag har sysslat med den senaste tiden är administration inom ett ganska så brett område och det trivs jag jättebra med. Grejen är den att det är inom läkemedel och ställer väldigt höga krav och det skulle vara roligt att jobba inom en annan verksamhet.

Det jag gör idag:

Bokning av resor/hotell
Inköpsadministratör (lägger inköpsorder som skickas till leverantörer)
Utskick för godkännande av fakturor
Förslagsverksamhet
Avvikelser (kvalitet)
Växel
Registreringar och uttag av loggböcker
Arkivansvarig
Arkivering av ritningar
Arkivering/registrering av protokoll
Samordnare vid brandskydd
Skriver protokoll
Är med i ett projekt gällande förbättringar i ett av kvalitetssystemen
Utför möteskalender
Kallar till möten
m.m

Vet ni någon som behöver personal inom nåt av dessa områden eller som påminner om dessa får ni gärna kontakta mig.

Jag är intresserad av mer än detta och är inte rädd för att lära mig nya saker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0