Nu är vi hemma igen

2009-06-05 @ 12:57:10
Hua vad kallt det är ute! Om det inte hade blåst så mycket skulle det varit ok.
Lucas har varit helt fantastisk hela tiden. Han satt och lekte för sig själv hela tiden.
Här ser ni en som är stolt över att åka buss.


När jag kom till Kattis (min frisör) frågade hon som vanligt hur vi ska göra den här gången.
Ja, som vanligt vet jag inte, men du får bestämma, sa jag.
Hon tyckte att jag är så fin med det jag har och ville bara "pigga" upp det lite och så blev det.
Nu ångrar jag inte det. Det är ju bara det där stråna som är lite lite för långa som gör att hela frisyren blir oformbar.

Nu tog hon av lite mer i nacken och det gillar jag.






Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej :)

Hoppas allt är bra med dig.

Jag har en fråga i mitt senaste inlägg som du gärna får hjälpa till att svara på , nämligen vilken bild som ser bäst ut, färg eller svartvit? :)



Sanna

2009-06-05 @ 13:04:34
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0