Onsdag morgon

2009-06-03 @ 07:06:00
Vaknade och var som vanligt skit trött! Men det är bara att bita ihop å gå upp om man ska tjäna några pengar.
Såna här dagar skulle jag bara vilja gå i mysoverall hela dagen, men det skulle se lite roligt ut om man kom till jobbet så. Tog faktiskt fram mina gamla jeans sen 8 år tillbaka. Vet inte om jag ändrat formen i kroppen på nåt vis, men nu är de helt plötsligt alldeles för långa. Till det tog jag en precis lika gammal t-shirt med blommigt mönster, men om det blir kallt drog jag för säkerhetsskull på mig en bollero över. Vad jag ska ha på fötterna har jag inte bestämt än.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0