På fredag

2009-06-03 @ 20:05:43
är dagiset stängt och jag ska vara hemma med Lucas. Då ska jag passa på att gå till frissan, men som vanligt vet jag inte vad jag vill göra. I helgen hade jag god lust att klippa av mig till kort kort, men i går kändes det som om jag bara vill toppa lite och idag vet jag inte alls. Det är så olika från dag till dag hur håret är och vad man använder för shampo är AO. Ah, när jag väl sitter i frisörstolen brukar vi alltid komma på nåt så det ordnar sig alltid. Jag har ju en bästa vän som frisör så då kan man vara lite hattig:) I helgen ska det tydligen vara dåligt väder så det blir inte Gräsö, men det kan vara skönt att vara hemma en helg också. Ska byta lite gardiner och dona lite istället. Är lite sugen på en ny klädsel till Ektorp soffan och ska titta om det finns nån rolig färg på IKEA.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ajaj, Ikea är faaarligt ;-) Dom brukar tvinga på en massa saker som jag inte AAAALLS hade tänkt få med mig skrattar

2009-06-03 @ 20:34:45
URL: http://lackert.webblogg.se/
Postat av: E

svar: då ska du kontakta tandkläkaren och berätta att din son ginstrar tänderna och be dom fixa en tid, för att göra avtryck till en bettskena, sedna tar det en stund innan de ringe roch säger att det är klar. Bettskenan är mycket bra, som man sätter i över käken.



hoppas det hjälper dig, hoppas allt löser sig.



själv har jag bitit sönder mina bettksenor så måste ringa och göra en ny. har gjort ungefär sex, sju stycken. har skit vassa tänder.



men hoppas det hjälpte



MVH E :)

2009-06-03 @ 20:47:02
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0