Äntligen hemma!

2009-03-18 @ 21:03:27
Nu har man äntligen kommit hem efter över 12 timmars arbete.
Om ni visste vad gott det är med ett glas vin nu...
Å, min stackars Lucas har nu vattkoppor precis överallt och då menar jag överallt.
Till och med på snoppen och i munnen.
Men han e så jäkla duktig och inte kliar sig med naglarna.
I morgon och på fredag blir jag hemma med honom och det blir säkert 2 dagar man kommer att bli rastlös på när vi inte kan åka nånstans. Men konstigt nog brukar dagarna gå fort trots att man bara är hemma.
Det jag vet nu att jag ska passa på att göra är att sätta upp nya gardinerna i vardagsrummet.
Skulle så gärna vilja byta klädseln till vår Ektorp soffa också.
Vi har den här

Skulle vilja ha

Men hur praktiskt är det att ha benvit klädsel när man har småbarn? Nja, det tål ju att fundera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0