Är våren på väg?

2009-03-15 @ 13:33:34
I morse när jag tittade ut blev jag så glad. Solen skiner och det luktar vår!
Först idag (jag skäms) plockades julpyntet från terassen bort. Jag har inte känt för det tidigare och tiden har bara runnit iväg. Men "julen varar fram till påska" sägs det ju... Då kan man till och med säga att jag tagit bort det för tidigt:) En sån här dag skulle man ta sig en långpromenad som alla andra verkar göra. Men nu har jag suttit här och försökt lista ut hur jag ska få tillbaka min RSS ikon på startsidan. Vissa saker är en hel vetenskap när det gäller kodmallen och trots att jag kopierat koden från kategorisidan syns det ändå inte. Så är det nån som har kunskapen om detta är ni varmt välkomna med tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0