Blandat

2009-03-10 @ 20:43:52
I dag har jag varit skit irriterad på jobbet!
Jag är själv med min chef och har hur mycket som helst att göra.
Min kollega är hemma för hon har precis förlorat sin mamma och då får jag ta växeln varje dag. Nu har jag inväntat att min chef ska ska erbjuda sig att ta växeln nån dag eller em, men inte då! Jag får skylla mig själv som inte säger nåt, men jag tycker att hon ska ta upp det i och med att vi inte vet hur länge min kollega ska vara hemma.
Nog om det, grr.

I dag fick jag nya HM katalogen och då blir man givetvis sugen på att handla igen!
Skulle vara duktig efter middagen och rensa bort lite, men det är lika svårt varje gång. Det blev 1 tröja i varjefall. Nej, ärligt talat måste man när man är så klädtokig som jag, rensa ur i jämna mellanrum. Å visst e det väl konstigt, när man använt ett plagg ett par gånger känns det gammalt och då blir det "skrot " kläder. Sen tycker man inte att man har nåt nytt.
En annan sak, nu har jag letat överallt efter ett par oranga leggings och hittar det inte nånstans!
Har Googlat på leggings och visst hittade jag en hel del, men inte några oranga.
Är det någon som sett nån som har det? Affär, postorder eller vad som helst.
Ni är varmt välkomna med ett inlägg om det i såfall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0